28 Nisan 2008 Pazartesi

erkegin hayati nasil kararir ( aptekin )

erkek- söyle.

kadın- . . . . . . . . . . . .

erkek- söylesene!

kadın- acelen varsa söylemiyim.

erkek- acelem yok ama çıkıcam, söyle

kadın- söyle söyle diyip üstüme gelme.

erkek- ya niye üstüne geliyim. bişey söylemiycek miydin?

kadın- yok bişey yok. ne söylicem ki sana?

erkek- yanlış anladım demek ki. çıkıyom ben o zaman.

kadın- çık sen, çık. hep kaç!

erkek- yok kaçırmam otobüsü bugün. bak daha onbeş dakka var.

kadın- altında kalırsın inşallah!

erkek- ne?

kadın- bişey söylicem demiştim. ama beni dinliycek zamanın yok tabii.

erkek- e sen ne söyliyim ki demedin mi?

kadın- git, tamam git!

erkek- hey allahım! ben gene yanlış anladım o zaman.söyle ,dinliyom.

kadın- .................................

erkek- heeeee! beş dakka kalmış otobüsün kalkmasına. söyle

kadın- söyle diyip.

erkek- euzübillahiminnnn. . .

kadın- ne?

erkek- yok bişey. söylicen mi?

kadın- söyliyim de bir an önce kaç dimi? vaktini alıyom.arkadaşların özlemişlerdir seni.

erkek- hayatım, hergün görüyorlar beni. niye özlesinler?

kadın- özlerler. onları can kulağıyla dinlersin çünkü.. nedense işe giderken çok neşeli oluyorsun. ne bekliyorsa seni orda

erkek- bi dolu iş bekliyo. ne beklicek ki?

kadın- biliyorum o işleri. iki ayaklı, boyalı, parfümlü işler.

erkek- yok artık, daha neler! senin sinirlerin bozuk galiba.

kadın- evet bozuk. sabahtan beri peşinden koşuyoruz, bişey söylicez diye.

erkek- söyle diyom ben de sabahtan beri.

kadın- sorun da bu zaten. söyle diyosun söylüyorum, sus diyorsun susuyorum.benim söz hakkım mı var bu evde?

erkek- güzel karıcım niye olmasın! ya, ben sana ne zaman sus dedim ki?

kadın- bi de deseydin. konuşmaya da hakkım olmasın. şu televizyon benden değerlidir bu evde.

erkek- yok artık o kadar da değil, iyice abarttın. senin canın sıkkın anladım.

kadın- ne? o kadar da değil mi?

erkek- değil tabii.

kadın- yani ona yakın. anladım. avukata gidiyorum.

erkek- ne? -

kadın-avukata gidiyorum. bu iş biter. hüüüüüüü! ! . .

erkek- ya, ne dedim ki ben şimdi?

kadın- allahım bi de soruyo. hemen gidiyorum.

erkek- nereye?

kadın- bi telefunkenden değerli olmadığım bu evden gidiyorum.

erkek- tamam hayatım , sustuuum.

kadın- susma! bişey söyle, kaçma. sus, konu kapansın. git işine mutlu mutlu.hayat devam etsin. yok öyle.


erkek- tamaaam konuşalım. işe gitmiyom o zaman.


kadın- naaparsan yap. ben gidiyorum.


erkek- nereye?

kadın- odama.

erkek- eeeee?

kadın- ne istiyorsun?


erkek- konuşmak.


kadın- günaydıııın!

erkek- eveeet, heh he!


kadın- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

erkek- yaa dur! şaka yaptım. ortam yumuşasın diye. ağlama ya!

kadın- hüüüüüü! . . . . üzme sen kendini benim için.

erkek- kimin için üzcem, karım diil misin?

kadın- olmaz olaydım.

erkek- tatlım. . . büyütüyorsun ama.

kadın- ne?

erkek- biraz abartmıyor musun?

kadın- ben mi?

erkek- . . . . . . . . . . . . . . ! ?

kadın- ben mi ha! ben mi? ben mi büyütüyorum? topluyorum.

erkek- ne?

kadın- hemen eşyalarımı topluyorum.

erkek- saçmalama!


kadın- bırak kolumu, bıraaak! zorba herif.

erkek- tamam. dokunmuyorum. ama gitme, konuşalım.

kadın- uzak dur! polisi ararım.

erkek- yok artık. hırsız mıyım ben?

kadın- evet, hırsızsın. hayatımı, yaşama sevincimi çaldın.

erkek- . . . . . . . . . . . . . . . . . . !

kadın- söylicek bişey bulamadın. dilini mi yuttun?

erkek- bütün bunları ne zaman yaptığımı düşünüyorum.

kadın- beyimiz kavga istiyor galiba!

erkek- hayır ama. . . . .

kadın- tamam. kavga istiyosan, kavga ederiz. noolcaksa olsun.

erkek- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . !

kadın- gülücek bişey görmüyorum ben durumumuzda. evliliğimiz çatırdıyor.

erkek- . . . . . . . . . . . . . . . . . . . !

kadın- sırıtma! yemin ederim. avukatı arıcam.

erkek- istersen ara ama. . . . .

kadın- peki, hemen çeviriyorum.

erkek- nişantaşı'ndan gidelim.

kadın- senin gelmene gerek yok. ben taksiyle giderim.

erkek- ben de geliyim. hem şu uzun deri cekete de bakarız.

kadın- hııı? ! ! sen nerden biliyorsun o ceketi?

erkek- ajandana not almışın bugün bana söylemek için. orda gördüm.şimdi aklıma geldi.

kadın- e. . evet. şey!

erkek- ben de arayıp ayırttırdım.

kadın- inanmıyorum.

erkek- giderken alırız.

kadın- nereye?

erkek- avukata.

kadın- eee. . . evet.

erkek- ya da istersen bugün gitmeyelim avukata. direk ceketi almaya gidelim.

kadın- aaaa. . . eeeeee. . . . olur.

erkek- hayatım?

kadın- efendim?

erkek- sen bana ne söylicektin?

kadın- boşveeeer

Hiç yorum yok: